آرشیو مهر ماه 1400

تعميرگاه تخصصي رنو در تهران

تعمير ايسيو كپچر

۷ بازديد

تعميرگاه تخصصي ايران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائيان، خيابان پنجم شيدايي، كوچه هفتم شمالي پلاك 10 به مديريت مهندس يوسف قدردان با بيش از ده سال سابقه در زمينه تعمير انواع خودروهاي رنو شما عزيزان را در نگهداري هرچه بهتر از خودروي رنو خود ياري مي‌كند .ليست خودروهايي كه مهندسين لايق اين مجموعه در تعميرگاه تخصصي ايران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زير است.

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/  پارس تندر

2-رنو مگان دنده دستي و اتوماتيك

3- رنو ساندرو

4- رنو كپچر

5-رنو داستر

6-رنو تاليسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوكولئوس

10-رنو لتيتود

و ساير خودروهاي شركت خودرو سازي رنو

ليست خدماتي كه در تعميرگاه تخصصي ايران رنو قابل انجام است:

1-تعمير گيربكس اتوماتيك و دستي

2- تعويض روغن گيربكس توسط دستگاه دستگاه تمام اتوماتيك( ساكشن)

3سرويس دوره اي رنو

4- خدمات جلوبندي رنو

5-خدمات برق رنو

آدرس تعميرگاه تخصصي ايران رنو : تهرانپارس بلوار بابائيان، خيابان پنجم شيدايي، كوچه هفتم شمالي پلاك 10 به مديريت مهندس يوسف قدردان

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

 

 

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

 

پس از 25 سال موفقيت و فروش بيش از 7 ميليون دستگاه ، رنو مگان جديد با معرفي 160 HP E-TECH Plug-in drive  وارد دوره جديدي مي شود. اين يك hybrid plug-in drive است ، به اين معني كه همراه با يك دوشاخه براي شارژ باتري است كه ظرفيت كافي براي تأمين دامنه مورد نياز براي سفرهاي روزمره را دارد. بعلاوه ، با ماندن باتري در زير طبقه صندوق عقب ، اين مگان هنوز هم از تمام ويژگي هاي كاربردي يك استيشن برخوردار است. صندلي عقب را مي توان به سمت پايين جمع كرد تا يك صندوق عقب تخت آشكار شود و صندلي جلو نيز مي تواند به سمت پهلو تا شود (بسته به مدل) تا بارگيري اشيا  طويل را در ماشين آسان كند.

تعميرگاه تخصصي مگان

هيبريد قابل شارژ براي هر شرايطي

در پي نتيجه مهارت فرمول 1 رنو و تحرك الكترونيكي ، اين درايو كاملا جديد، تجربه رانندگي كاملا جديدي را به همراه صرفه جويي در مصرف سوخت بزرگ ، حتي در سفرهاي طولاني ، ارائه مي دهد. اين پلاگين يك راه حل ايده آل براي رانندگاني است كه بدنبال يك وسيله نقليه چند منظوره هستند در حالي كه وظيفه خود را نسبت به تأثيرات محيطي خود حفظ مي كنند. درايو پلاگين E-TECH از مشخصات سطح 2 به بالا با ويژگي هاي پيشرفته به صورت استاندارد و خدمات متناسب با فناوري تركيبي آن در دسترس است.

مصرف برق به لطف فناوري هيبريدي قابل شارژ بسيار كم شده است

پلاگين جديد Mégane E-TECH با يك پيشرانه هيبريدي برش خورده مجهز به يك موتور احتراقي 1.6 ليتري ، به خصوص براي استفاده در هيبريدها بهينه شده و دو موتور الكتريكي همراه با پيكربندي سري موازي ، ارائه مي شود. اين بدان معني است كه سيستم مي تواند از هر دو منبع انرژي (احتراق يا نيروي الكتريكي) به طور جداگانه يا با هم استفاده كند.

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

اين دو موتور الكتريكي به خودي خود در فازهاي رانندگي تمام الكتريكي كار مي كند. موتور الكتريكي ديگر يك استارت پيشرفته براي موتور احتراق داخلي است. هنگام راه اندازي ماشين ، تا زماني كه باتري به اندازه كافي شارژ باقي مانده باشد ، موتور اصلي اولين كسي است كه شروع مي شود. در صورت نياز به تقويت بيشتر ، موتور احتراق و موتورهاي الكتريكي با هم كار مي كنند تا حداكثر خروجي و تجربه رانندگي بي نظير را ارائه دهند.

اين هم افزايي كامل بين موتورها باعث مي شود پلاگين New Mégane E-TECH به مصرف متوسط فقط 1.5 ليتر در 100 كيلومتر، يا كمتر از 30 گرم انتشار CO2 در هر كيلومتر دست يابد.

برد 65 كيلومتر بدون استفاده از سوخت

پلاگين New Mégane E-TECH با باتري سبك وزن 9.8 كيلووات ساعت (كيلووات ساعت) همراه است. اين ظرفيت بدون استفاده از يك قطره سوخت تا 50 كيلومتر با حداكثر سرعت 135 كيلومتر در ساعت را ارائه مي دهد. براي رانندگي در شهر ، به لطف فناوري كاملاً جديدي كه براي بازسازي بهينه انرژي طراحي شده است ، برد تا 65 كيلومتر مي رسد.

هر زمان كه سرعت خود را كم يا ترمز مي كنيد ، انرژي توليد شده توسط چرخ ها به برق تبديل شده و به باتري ارسال مي شود ، آن را شارژ كرده و در نتيجه دامنه را افزايش مي دهد. حالت هاي رانندگي براي وسايل نقليه هيبريدي بهينه شده است.

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

تعميرات برق رنو | تعميرECU رنو | تعميرگاه تخصصي برق رنو | تعميرگاه ايسيو | ECU | ايسيو

اگرچه سيستم در هنگام مديريت توان مصرفي به تنهايي كارآمد است ، در انتخاب حالت رانندگي كه براي شما مناسب است نيز آزاد هستيد. تنظيمات MULTI-SENSE كه در سيستم چندرسانه اي Renault EASY LINK تعبيه شده است ، سه حالت رانندگي را ارائه مي دهد كه به طور خاص متناسب با قدرت هيبريدي برنامه ريزي شده اند. “MySense”  حالت تركيبي را براي هزينه هاي كمتري بهينه مي كند. “Sport” با تركيب قدرت دو موتور حداكثر عملكرد را به شما مي دهد. سرانجام ، “Pure”  به شما امكان مي دهد تا هنگامي كه باتري شارژ كافي دارد به رانندگي كاملاً الكتريكي برويد. ويژگي “E-Save” به شما امكان مي دهد براي استفاده هاي بعدي ، ذخيره شارژ (كمتر از 40? از باتري) داشته باشيد. اگر مثلاً پايان سفر شما در منطقه اي از مركز شهر باشد ، اين يك گزينه بسيار كاربردي است.

خدمات شارژ E-TECH

پلاگين جديد Renault Mégane E-TECH با درايو شارژي هيبريدي پيشرفته خود دنباله اي براي فرصت هاي جديد براي ايجاد مسئوليت پذيري ، زيست محيطي و اقتصادي بيشتر براي تحرك است. اين محيط بدون سر و صدا ، راحتي و خدمات متصل را فراهم مي كند كه رانندگي با يك وسيله نقليه الكتريكي را بسيار لذت بخش مي كند ، همچنين براي مسافرت هاي كوتاه مدت و طولاني مدت مناسب تر از هر وسيله نقليه ديگري است. به طور خلاصه ، شما تمام ويژگي هاي مگان ، به علاوه صرفه جويي در مصرف سوخت را خواهيد داشت!